Palīdzība

Neatradāt Jūs interesējošo jautājumu ? Uzdodiet to šeit »

Vai ir prece uz vietas?

Mūsu interneta veikalā  uzskaitīto preču nomenklatūra tuvojas 10000 vienībām un, protams, visu šo preci mēs neturam uz vietas. Zemas cenas un liels asortiments ir iespējami pateicoties sadarbībai ar daudzām vairumtirgotāju noliktavām. Piegādes laiki Rīgas robežās ir 1-4 stundas līdz mūsu veikalam Kr. Barona ielā 120 (skat. karti) vai līdz pasūtītāja norādītai adresei.  Pārsvarā mēs iekļaujamies 1-4 stundu laikā, bēt lūdzam klientus nākt pretīm un pasūtīt preci interneta veikalā iepriekš (vēlams iepriekšējā dienā vai tekošajā dienā līdz 12:00).

Iepriekš pateicamies.

..sīkāk » »

Kā pasūtīt?

1. Izmantojot iepirkšanās e-sistēmu (rekomendējam, jo šādi Jūs sekosit līdzi sava pasūtījuma gaitai)


Veikala iepirkšanās e-sistēma Jums ļauj ielikt grozā vienu vai vairākas preces, apskatīties agrāko pirkumu vēsturi, sekot līdzi pasūtījuma gaitai, izvēlēties un norādīt piegāžu veidus. Preču piegāde iespējama 1 - 3 stunda laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža, ja prece ir pieejama noliktavā.
Pasūtījuma veikšanai uzklikšķiniet uz simbola "Grozā" blakus preces cenai, pēc tam uz "Pasūtīt" un izvēlieties "Piegādes veidi". Izkrītošā izvēlnē izvēlieties Jums pieņemamo "Apmaksas viedu". Un, beidzot, atkal uzklikšķiniet uz "Apstiprināt pasūtījumu". Ja pasūtīšanas procesā Jūs izlaidīsiet nepieciešamo informāciju, mājas lapā parādīsies sarkanas teksta rindiņas.
Pēc visas nepieciešamās informācijas apstiprināšanas mājas lapa pārlādēsies, un Jūs ieraudzīsiet teksta ziņojumu "Veiksmīgi", bet pasūtījuma status mainīsies uz " Gaida apstiprināšanu". Tas nozīmē, ka Jūs esat pareizi nokārtojuši pasūtījumu !

2. Izmantojot pasūtījumu tālruni 27799217, 67845007


Nosaucot Jūsu vēlamo preci, piegādes laiku un vietu. Telefona operātors reģistrēs Jūsu pasūtījumu. Preču piegāde iespējama 1 - 2 stunda laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža, ja prece ir pieejama noliktavā.

3. Veicot pasūtījuma pa e-pastu.


E-pastā lūdzu norādiet Jums interesējošo preci, preces cenu, vēlamo piegādes laiku, vietu un kontaktpersonas telefonu. Preču piegāde iespējama 1 - 2 stunda laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža, ja prece ir pieejama noliktavā.

Preču piegāde iespējama 1 - 2 stunda laikā no pasūtījuma apstiprināšanas brīža, ja prece ir pieejama noliktavā.

Visas cenas interneta veikals ir norādītas latos, ar 21 % PVN.

..sīkāk » »

Preču piegāde

Nē .gadījumā, ja Piercējs pats ierodas veikalā pēc preces, papoldus samaksa nav jāveic.

..sīkāk » »

Kā saņemt sūtijumu pakomātā OMNIVA ?

Sūtījumu no pakomāta var izņemt katru dienu 24 stundas diennaktī.

Sūtījuma saņemšanai Jums būs nepieciešams individuāls durvju kods, ko nosūtīsim īsziņā/e-pastā. Pēc durvju koda ievadīšanas pakomātā, atvērsies tā skapīša durvis, kurā ievietots Jums adresētais sūtījums.

  • 1. Pēc īsziņas vai e-pasta paziņojuma saņemšanas, dodieties pie pakomāta
  • 2. Pieskaroties ekrānam, izvēlieties valodu, pēc tam izvēlieties “Sūtījuma saņemšana”
  • 3. Ekrānā ievadiet īsziņā / e-pastā saņemto durvju kodu
  • 4. Ja saņemiet sūtījumu ar pēcmaksu, apmaksājiet to, izmantojot norēķinu karti
  • 5. Izņemiet sūtījumu no atvērtā skapīša
  • 6. Aizveriet skapīša durvis un apstipriniet sūtījuma saņemšanu, nospiežot uz ekrāna esošo pogu „Apstiprināt”
  • 7. Ja samaksu par sūtījumu esiet veicis tā saņemšanas laikā, jums ir iespēja izdrukāt arī čeku

Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta netiks izņemts, tad tas tiks nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.

OMNIVA logo  Pakomātu OMNIVA atrašanās vietas karte »

..sīkāk » »

Līzinga noformēšanas process.

Iesniegt līzinga pieteikumu iespējams aizpildot veidlapu mūsu saitā. (Ieteicams! Lai ieekonomētu gaidīšanas laiku veikalā gaidot līzinga kompānijas atbildi)

Lai to paveiktu nospiediet taustiņu [grozā], kas atrodas blakus izvēlētā produkta cenai , pēc tam taustiņu [pasūtīt] un izvēllieties [pirkums veikalā (bez piegādes)]. Jūsu redzamajā izvēlnē izvēlieties funkciju [Līzings - Lateko Līzings vai InCredit Group].  Pēc tam nospiediet taustiņu [pasūtījuma apstiprinājums] un tiks atvērti nepieciešamie papildus lauciņi (pases dati,ziņas par jūsu darba vietu u.c.)Ja pieteikuma procesā tiks izlaists kāds no aizpildāmajiem lauciņiem , tad uz tā parād īsies teksts sarkanā krāsā.Pēc nepieciešamo lauciņu aizpildīšanas attiecīgā informācija tiks apstrādāta un tiks parādīts uzraksts [veiksmīgi pabeigts] un pasūtījuma statuss [gaida apstiprinājumu]. Ja viss paveikts iepriekšminētajā secībā, tas nozīmē, ka līzinga pieteikums aizpildīts pareizi.

Saņemtie dati nekavējoties tiks pārsūtīti Līzinga kompānijai.Atbilde no Līzinga kompānijas tiek atsūtīta Darba dienā (10.00 - 18.00) 15 - 30 minūšu laikā.

 

Pēc atļaujas saņemšanas līzinga noformēšanai,mēs vienosimies ar Jums par laiku, kurā Jums ērtāk ierasties pie mums veikalā (Rīga, Kr.Barona 120) līguma parakstīšanai, pirmās iemaksas veikšanai  un preces saņemšanai.

Pirmās iemaksas summas lielums un ikmēneša maksājuma lielums Jums tiks paziņots pa tālruni. Līdzi sev Jums ir nepieciešama pase (vadītaja apliecība – nederēs !) un pirmās iemaksas summa.

Uzmanību ! Līzinga līguma parakstīšanu ieteicams veikt mūsu veikalā ! Jo nepieciešama dokumentu kopēšana. Dažos gadījumos (tikai Rīgas pilsētas robežās) par papildus samaksu - 10 € iespējams vienoties par līzinga dokumentu piegādi ar kurjera palīdzību, kurš ieradīsies ar pasūtīto preci un pilnu līzinga dokumentu paketi. Tādā gadījumā lūdzam iepriekš sagatavot pases kopiju.

..sīkāk » »

Apmaksas veidi

Apmaksas veidi

Apmaksas veids tiek izvēlēts pasūtījuma noformēšanas laikā.

Mēs piedāvājam sekojošus apmaksas veidus:

- Apmaksa skaidrā naudā

- Apmaksa ar pārskaitījumu

- Var iegādāties preces līzingā

 

Visas interneta veikala EuroMobile.lv cenas ir norādītas eiro, ar PVN 21 %.

..sīkāk » »

Informācija lietotājiem

INFORMĀCIJA PAR INTERNETA VEIKALU euromobile.lv

2. INFORMĀCIJA PAR INTERNETA VEIKALU euromobile.lv

2.1. CENAS Visas cenas precēm INTERNETA VEIKALĀ uzrādītas Eiro kopā ar pievienotās vērtības nodokli. Izmaksas par preču piegādi PIRCĒJAM nav iekļautas preces cenā.

2.2. VALODAS INTERNETA VEIKALA PIRCĒJIEM ir dota iespēja veikt pasūtījumu un noslēgt distances līgumu latviešu valodā vai krievu valodā.

2.3. PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA

Pircējam ir iespēja iegādāties jebkuru internet veikalā izvēlētu preci ,pasūtot ti internetā (order@euromobile.lv)
Noformējot pasūtījumu internetā Pircējs automātiski tiek piereģistrēts un saņem paroli piekļūšanai savai pastkastītei. (Tas nozīmē, ka pasūtījumus var veikt tikai piereģistējušies   mājas lapas  lietotāji )

2.3.1. Pirmais pasūtījums

1. Izvēlieties preci , iepazīstieties ar preces aprakstu un ja šī prece jūs apmierina , nospiediet pogu „PIRKT”
2. Jūs redziet izvēlēto preci „GROZĀ”.Jums ir nākamā iespēja:
*precizēt daudzumu.Ievadiet nepieciešamo daudzumu lauciņā „SKAITS”
*izdzēst no lauciņa „GROZS”nepareizi izvēlētu preci. Nospiest  pogu „X”preces attēla labajā stūrī .
*atgriezties pie preču izvēles . Nospiest pogu  „ATGRIEZTIES PIE PREČU IZVĒLES”
*psūtīt izvēlēto (-ās) preci (-es). Nospiest pogu „PASŪTĪT”

3. Aizpiediet reģistrācijas reģistrācijas formu(lauciņi kas atzīmēti ar * jāaizpilda obligāti), nospiediet pogu „APSTIPRINĀT PASŪTĪJUMU”
4. Izvēleities plānoto preces saņemšanas datumu un laiku;
5. Izvēleities jums piemērotāko preces piegādes veidu. Nospiest pogu „APSTIPRINĀT PASŪTĪJUMU”;
6. Izvēlieties apmaksas veidu . Nospiest pogu „APSTIPRINĀT PASŪTĪJUMU”;
7. Kā pstiprinājums veiksmīgi pabeigtam pasūtījumama  būs teksts „VEIKSMĪGI!!!” un pāreja uz  sadaļu”MANI PASŪTĪJUMI”, kurā būs saralsts jūsu pasūtīkumu saraksts un statuss .Sākuma statuss vienmēr būs „GAIDA APSTIPRINĀJUMU”. Pēc tam , kad operators būs pārbaudījis jūsu pzsūtīto produktu atlikumus noliktavā un  pasūtījuma izpildes iespējas jūsu izvēlētajā  laikā , statuss izmainīsies uz „IZPILDĀS”
Nospiediet  pasūtījuma Nr. un jūs pāriesiet uz detalizētu pasūtījuma aprakstu.
Detalizētā pasūtījuma aprakstā būs iepējams redzēt visu kopējo informāciju par jūsu pasūtījumu:
prece (-u)  nosaukums(-i), skaits, cena(-as) bez  PVNnodokļa, atsevišķi PVN  nodoklis un maksa par piegādi (jā tā pasūtīta). Sadaļā  KOPĀ  būs kopējā pasūtījuma apmaksas summa.
Ja  nepieciešams veikt vēl kādas korekcijas jūsu pasūtījumā – nospiediet uz saiti `JA  KAUT KĀDI NO DATIEM NAV PATIESI , LŪDZU KONTAKTĒTIES AR INTERNETVEIKALA ADMINISTRĀCIJU!`

8. Apsveicam ! Jūsesat veicis pirmo pasūtījumu un vienlaigi kļuvis par reģistrēto INTERNETVEIKALA  lietotāju. Informācija par jūsu reģistrāciju un pasūtījums tiks nosūtīti iz jūsu uzrādīto elektroniskā pasta adresi.

2.3.2. RĒĢISTRĒJIES LIETOTĀJS (lietotājs, kas jau iepriekš veicis pasūtījumu mūsu internetveikalā)


Tiklīdz pasūtījuma formā jūs  norādīsiet savu e-mail adresi, kuru iepriekš lietojāt pasūtījumos, jums tiks piedāvāts ievadīt paroli. Ja  būsiet aiznirsis paroli, izmantojiet zemāk redzamo  saiti  „AIZMIRSĀT PAROLI?” Uz jūsu e-pasta adresi tiks izsūtīta informatīva vēstule koordinējošu saiti. Ieejiet šajā saitē vai nokopējot to adresu laukā Jūsu  brauzer. Jums tiks piedāvāts izveidot jaunu paroli. Tālak sekojiet instrukcijām.

2.4 NOSLĒGTĀ LĪGUMA GLABĀŠANAS NOSACĪJUMI

PĀRDEVĒJS neglabā noslēgtos līgumus par INTERNETA VEIKALĀ iegādātām precēm


2.5 TEHNISKIE LĪDZEKĻI INFORMĀCIJAS IEVADKĻŪDU NOTEIKŠANAI UN LABOŠANAI PIRMS PASŪTĪJUMA IZDARĪŠANAS

Pasūtījuma noformēšanas procesa visās stadijās Internetveikalā Pircējam ir iespēja  labot ievadāmos datus , atgriežoties par vienu vai vairākiem soļiem atpakaļ.

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Pircējam ir iespēja labot jebkuras kļūdas sazinoties ar mums pa tālruni +371 27799217,+371 67845007 vai pa e-pastu
shop@euromobile.lv

Mūsu rekvizīti:
Euromobile SIA;
Varaviksnes gatve 12-20, Rīga, LV-1082, Latvija;
Rēģ.Nr: 40003413458;
PVN Nr: LV40003413458;
SwedBank A/S; swift:HABALV22;
kont: LV95HABA0551003277101

..sīkāk » »
VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.1. NOTEIKUMI UN TO DARBĪBAS LAIKS Šie tipveida noteikumi ir spēkā pasūtījumiem, kas ir veikti interneta veikalā euromobile.lv (turpmāk INTERNETA VEIKALS) latviešu vai krievu valodā, starp personu (turpmāk PIRCĒJS), kas veic pasūtījumu un SIA EuroMobile (turpmāk PĀRDEVĒJS). Esošie līguma noteikumi ir spēkā sākot no 09.12.2009.

1.2. DISTANCES LĪGUMS Distances līgums ir vienošanās starp PATĒRĒTĀJU (PTAL 1. panta 3. punkts) un pārdevēju (PTAL 1. panta 5. punkts) vai pakalpojuma sniedzēju (PTAL 1. panta 4. punkts), pamatojoties uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu ar adresēta vai neadresēta iespieddarba, tipveida vēstules, kataloga, presē publicētas reklāmas, kurai pievienots pasūtījuma kupons, telefona, faksimila, Interneta, elektroniskā pasta, televīzijas, radio un citu informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu starpniecību.

1.3. DISTANCES LĪGUMA SPĒKĀ STĀŠANĀS Distances līgums skaitās stājies spēkā, kā tikko PATĒRĒTĀJS ir veicis pasūtījumu ar Interneta, telefona vai citu tehnoloģisko līdzekļu palīdzību un ir saņēmis no PĀRDEVĒJA apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Pasūtījumu un pasūtījumu apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses, kurām tie adresēti.

1.4. DISTANCES LĪGUMA IZPILDES LAIKS PĀRDEVĒJS apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk, kā 5 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no PATĒRĒTĀJA, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu termiņu. Ja PĀRDEVĒJS nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka PATĒRĒTĀJA pasūtītā prece nav pieejama, tad PĀRDEVĒJA pienākums ir informēt par to PATĒRĒTĀJU. Tādā gadījumā PĀRDEVĒJS var piedāvāt PATĒRĒTĀJAM ekvivalentu preci par ekvivalentu cenu.

1.5. ATTEIKUMA TIESĪBAS Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, PATĒRĒTĀJS var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt PĀRDEVĒJAM iegādāto preci.

PATĒRĒTĀJS nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ (higiēnas priekšmeti, skūšanās piederumi u.c.), vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
  • PATĒRĒTĀJS ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.

PATĒRĒTĀJS ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

1.6. PREČU ATGRIEŠANAS KĀRTĪBA PIRCĒJAM atgriežot iegādāto preci nepieciešams uzrādīt dokumentu, kas apstiprina pirkumu. PATĒRĒTĀJS var atgriezt preci, atbilstošu distances līgumam, 14 kalendāro dienu laikā. Ja PATĒRĒTĀJS vēlas atgriezt preci, kura neatbilst distances līguma noteikumiem, tad saskaņā ar LR Ministru Kabineta noteikumiem Nr.631, PATĒRĒTĀJAM jāaizpilda prasījuma pieteikuma veidlapa un jānodod atgriežamā prece pilnā komplektā.

..sīkāk » »
Preces atpakaļ atdošanas tiesības.

Latvijas Republikas Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 `Noteikumi par distances līgumu` nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.


Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka  `patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

Interneta veikals `Euromobile` patur tiesības attiekt pircējam atgriest preci gadījumā, ja prece ir bijusi ekspluatācijā un/vai ir bojāta, ja ir sabojātas preces pirmsakotnējs izskats, ir saskatāmas nevērīgas lietošanas pēdas, piemēram, skrāpējumi un tamlīdzīgi defekti un ja prece ir neoriģinālā iepakojumā vai iepakojums ir būtiski un neatgriezeniski bojāts.


Atgadinām, ka gadījumos, kad patērētājs veic pirkumu interneta veikala birojā (pastāvīgā tirdzniecības vietā: Rīga, Kr.Barona 120), tad patērētājam nav tiesības izmantot atteikuma tiesības tāpēc, ka pērkot preci veikala birojā klientam ir tiesības un visas iespējas iepazīties un pilnībā pārbaudīt izvēlēto preci pirms pirkuma veikšanas. Pirkums, kurš tika veikts interneta veikalā birojā neskaitas distances līgums, bet skaitās līgums, kurš noslēgts mazumtirdzniecības uzņēmuma (veikala) pastāvīgā atrašanas un tirdzniecības vietā.  


Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam Jūs sazināties ar mums pa e-pastu vai pa tālruni +371 27799217 un norādīt pasūtījuma numuru un datumu.


 


Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu


Vispārīgos noteikumus par patērātāja tiesībām un pienākumiem lasi šeit

..sīkāk » »

Korporatīvajiem klientiem